Job 42 van 72


Report this listing

Solliciteren



Client & Office Administrator


Functie

Internationaal actief bedrijf actief in een niche sector met mooie kantoren gelegen in Sint-Truiden.


Jobomschrijving

Ben jij een geboren organisator en communicator? Werk jij graag in een internationale omgeving? Haal jij voldoening uit een dynamisch takenpakket? Dan is de job van Client & Office Administrator in Sint-Truiden zeker iets voor jou! Dit is alvast een greep uit jouw takenpakket als Client & Office Administrator:

  • Je bent het eerste vlotte aanspreekpunt voor klanten binnen een zeer boeiende en florerende sector
  • Je volgt bestellingen op (van zowel bedrijven als particulieren); Je verwerkt de inkomende bestellingen verwerken. Je staat mee in voor de planningen voor transport. Je volgt na afloop van de bestelling ook de facturatie op.
  • Je onderhoudt contacten met klanten, leveranciers en andere stakeholders.
  • Je zorgt voor een vlotte communicatie van informatie naar andere afdelingen zoals het magazijn.
  • Je biedt allround (administratieve) ondersteuning aan het kantoor.

Jouw profiel

.

Aanbod

What's in it for you? Naast een job als Client & Office Administrator met enorm veel ruimte voor eigen inbreng en verantwoordelijkheid, geniet jij:
  • Een voltijdse of 4/5e tewerkstelling binnen een internationale speler met moderne kantoorruimte.
  • Een marktconforme verloning.
  • Een verlofaanbod van 32 vakantiedagen die je mag opnemen doorheen het jaar of tijdens de vakantie.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht